...jest pusty
KOSTIUM POWER RANGERS NIEBIESKI
Szybki podgląd
9,99 zł
KOSTIUM POWER RANGERS CZERWONY
Szybki podgląd
9,99 zł
Lamaze Piramidka z kółek - 27225
Szybki podgląd
29,89 zł
Lamaze Gwiazdka - 27127
Szybki podgląd
19,89 zł
Lamaze Piramida Odkrywcy - 27119
Szybki podgląd
39,89 zł
Lamaze Diament z lusterkiem - 27135
Szybki podgląd
24,89 zł
Wader 36590 - Super Truck Betoniarka
Szybki podgląd
61,89 zł
Wader Super Truck Śmieciarka krótka - 36580
Szybki podgląd
61,89 zł
Wader KID CARS 3D - BUDOWA - 53340
Szybki podgląd
59,89 zł
Wader 22040 - Taca z naczyniami 30 elementów
Szybki podgląd
24,89 zł

NAUKA O ILUZJI - 4M 3256

27,89 zł
Producent: 4M
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (1 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

4m to firma specjalizująca się w produkcji kreatywnych gier i edukacyjnych zabawek rozwijających zdolności manualne dla ciekawych świata dzieci założona w 1993 roku. Cały asortyment cechuje się nowoczesnym wzornictwem i wysoką jakością. WARSZTAT ILUZJI - NAUKA O ILUZJI 4M 3256 ZASKOCZ PRZYJACIÓŁ I RODZINĘ EKSCYTUJĄCYMI SZTUCZKAMI ILUZJONISTYCZNYMI! Z ZESTAWEM OD 4M TO MOŻLIWE!!!  Komplet tajemniczych gadżetów oraz przystępna instrukcja wystarczą, aby urządzić spektakularny pokaz iluzji w gronie Twoich najbliższych znajomych! Poznaj dynamiczne sztuczki iluzjonistyczne dzięki wirującemu dyskowi. Zastosuj kilka sprytnych sztuczek z dołączonej do zestwu książeczki, zawierającej ponad 20 klasycznych sztuczek. Ćwiczenie poszczególnych trików, a potem ich prezentacja pochłonie Cię bez reszty i stworzy z Ciebie prawdziwego maga – iluzjonistę! ZAWARTOŚĆ:1 podręczna książeczka iluzjonisty,1 para okularów 3D,1 wirujący dysk, 4 wzorzyste nakładki na wirujący dysk, 2 markery 3D (czerwony i niebieski), 1 uchwyt na markery 3D, plastikowe etui na przybory, szczegółowa instrukcja, UWAGI:Wymiary opakowania: 22 cm x 17 cm x 6 cmDla dzieci powyżej 8. roku życia....

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.